Autor: Zoran Strika - strika@021.rs

Novi Sad
23.12.2020.
11:09 > 11:15
Pred odbornicima u Skupštini grada naći će se plan kojim se predviđa izgradnja novog stadiona "Karađorđa", ali će se on razlikovati u odnosu na prvobitnu ideju.
  • Malo istorije

    28.12.2020 10:04
    petnaest
    Da, znam gde je konkretni dokaz, u istorijskom arhivu Novog Sada. Neofašistima međutim ne vredi pružati dokaze, vi verujete u ono što želite da verujete bez obzira kakve dokaze vam podnosili i uvek ste spremni da izmislite laži, nova pravila i standarde koji važe samo onda kada to vama tako odgovara jer ste se već opredelili da u svakom trenutku širite mržnju i anti-srpsku retoriku. Vaše uporno laganje neće promeniti činjenice ni za jedan pedalj. Lažete i da neko želi obrisati reč "Vojvodina" što niko ne radi, izmislili ste da se objekat zvao onako kako se nikada nije zvao i onda lajete kako neko "briše reč Vojvodina". Tačnije, ovo niste ni izmislili, toliko ste glupi i neobrazovani da niste ni bili upoznati sa istorijatom stadiona u sopstvenom gradu, a ono što je zastrašujuće je što se svojim neobrazovanjem i glupošću čak ponosite.
    Osnivač stadiona mu je nadenuo ime "Karađorđe". Oteto im je tokom rata ali je isti FK ostao korisnik i tokom perioda vladavine komunista da bi na kraju taj isti FK podneo inicijativu za vraćanje originalnog imena, da biste se danas pojavili vi, neofašisti kojima smeta sve što je srpsko, da u komunističko-fašističkom maniru diktirate kako nešto mora da se zove, a sasvim "slučajno" samo kada naziv ima srpski prizvuk.
    I vama je trud uzaludan, fašizam se u Vojvodini neće ponoviti a nećete ni ovakvom banalizacijom kao ovaj šizofreni ludak koji se potpisivao sa "V" sprečiti da vam svaki put jasnim činjenicama zavežem taj pogani, fašistički jezik.
  • ALUMNI

    25.12.2020 10:06
    ZAMENA TEZE
    Ako Jevrejima koji su takodje učestvovali u izgradnji Stadiona nije smetalo ime Karadjordje, ne razumem uopšte polemiku oko naziva. Sa druge strane što se vi nazovi Novosadjani ne pojavite na tom stadionu pa neće biti mesta za goste i potrebe za tolike mere bezbednosti.....

    Grad i Klub zaslužuju moderan sportski objekat na istom mestu, TAČKA!!!!
  • Nemanja

    25.12.2020 09:13
    Opet ste nam rasrdili Polisa. Ali dobro, barem znamo da nije umro od korone.
  • @RVosa

    25.12.2020 08:29
    Dragi/a RVosa,
    Stanovišta su vam odlična, ali sasvim je jasno da dalja rasprava sa "komentatorom" "Malo istorije" (naglasak na "Malo", tj. selektivnoj istoriji) nema smisla.

    U pitanju je 1 te ista osoba koja ovde dolazi samo radi svađe, kontriranja, srbovanja i izvrtanja i to pod X nadimaka.

    Ovakve njegove traktate ne treba ni pročitati, samo ignorisati.

    Njemu zaista nije lako. Čak copy-pastuje svoje traktate satima nakon prvobitnog objavljivanja.
    To je opsesija svađom.
    Prosto ignorisati, nek se svađa sam sa sobom.
  • RVosa

    25.12.2020 02:41
    @Malo istorije
    Znas li ti gde je konkretni dokaz da su graditelji dodelili mu ime Karadjordje? Ili su to price sa kolena na koleno? I komunisti su oblikovali istoriju kako im je volja, samo su oni znali istoriju i niko vise, samo su se knjige koje podrzavaju njihove teze iz istorije bile dozvoljene. Upravo to Vi radite, oblikujete istoriju i pokusavate da preko komentara operete mozak njegovim "silovanjem" o srbovanju i srpskijim nazivima objekata na ovim prostorima. Posledice pranja mozga komunista smo videli 90ih? Kakva ce posledica ovog pranja mozga "podobnom" istorijom videcemo u buducnosti. Nadam se samo bez krvavih posledica kao 90ih. Meni je jasno da biste Vi najradije rec "Vojvodina" izbrisali jednim klikom svima iz recnika, iz mozga, iz govora, ali to je nemoguce, tako da Vam je trud uzaludan. Taj klub i taj stadion je ceo NS i svi ljudi iz bivse SFRJ zvali Vojvodina.
  • Malo istorije

    24.12.2020 16:52
    Nije obrnuto već je upravo tako kako je napisano. I objekat pored groblja se zvao "Streljana" a po restauraciji je čak i ostao komunistički "Eđšeg" po nazivu mađarskog kluba iako taj naziv nije "srpskiji" kako ovde podmećete lažan motiv u vezi naziva stadiona.
    Vi ste lično personifikacija licemerja, i to ne ekstremnog već ekstremističkog. Svako vaše pravilo i "kriterijum" koji ste ikada postavili i izmislili uvek ispunjava dva uslova:

    1. Važi samo onda kada vama tako odgovara
    2. Uvek je i bez izuzetka okrenuto protiv Srbije i srpskog naroda

    Vaše uporno anti-srpsko ili kako to neki popularno kažu "auto-šovinističko" ponašanje je taj teror i licemerje jer je upravo ono krajnje selektivno, zlonamerno i nacionalističko, i to apsurdno spram nacije koju ste izmislili. Vama ovakve stvari smetaju samo i isključivo kada imaju veze sa srpskim narodom ili imaju i tračak srpskog prizvuka u sebi, a sve u vašem upornom nastojanju da zatrete svaki trag Srba i Srbije u Vojvodini koju svojatate kao da vam je dedovina. Svima drugima spočitavate nacionalizam i zle namere dok lično već godinama širite ništa osim mržnje i netrpeljivosti prema svemu srpskom. A najtužnije od svega je što ste u toj mržnji toliko oslepeli da za sve te godine niste odvojili ni trenutak vremena da makar malo naučite istoriju grada i pokrajine u kojima živite a kojima su vam uvek puna ta lajava, fašistička usta.
  • Malo istorije

    24.12.2020 15:10
    Nije obrnuto već je upravo tako kako je napisano. I objekat pored groblja se zvao "Streljana" a po restauraciji je čak i ostao komunistički "Eđšeg" po nazivu mađarskog kluba iako taj naziv nije "srpskiji" kako ovde podmećete lažan motiv u vezi naziva stadiona.
    Vi ste lično personifikacija licemerja, i to ne ekstremnog već ekstremističkog. Svako vaše pravilo i "kriterijum" koji ste ikada postavili i izmislili uvek ispunjava dva uslova:

    1. Važi samo onda kada vama tako odgovara
    2. Uvek je i bez izuzetka okrenut protiv Srbije i srpskog naroda

    Vaše uporno anti-srpsko ili kako se to neki popularno kažu "auto-šovinističko" ponašanje je teror i licemerje jer je upravo ono krajnje selektivno, zlonamerno i nacionalističko, i to apsurdno zbog nacije koju ste izmislili. Vama ovakve stvari smetaju samo i isključivo kada imaju veze sa srpskim narodom ili imaju i tračak srpskog prizvuka u sebi, a sve u vašem upornom nastojanju da zatrete svaki trag Srba i Srbije u Vojvodini koju svojatate kao da vam je dedovina. Svima drugima spočitavate nacionalizam i zle namere dok lično već godinama širite ništa osim mržnje i netrpeljivosti. A najtužnije od svega je što ste u toj mržnji toliko oslepeli da za sve te godine niste odvojili ni trenutak vremena da makar malo naučite istoriju grada i pokrajine u kojima živite a kojima su vam uvek puna ta lajava, fašistička usta.
  • @Malo istorije

    24.12.2020 13:53
    Ne, obrnuto - vi i vama slični ste oličenje ekstremnog licemerja.

    Od kompletne istorije, vraćate samo "podobne" nazive - one iz perioda Kraljevine Jugoslavije (inače trule, nefunkcionalne države, jedne od najzaostalijih u Evropi).

    To je licemerje kakvog nigde nema jer retko gde vladaju upravo najgori kao kod nas.

    Ni nazivu "Gradski" ništa ne smeta jer je gradskiji nego što je karađorđast.

    Čak i ako nigde nije zvanično pisalo Vojvodina, tako su ga svi zvali i tako se zvao i u medijima.

    Malo toga je crno-belo, pa što onda baš mora biti crno? Što samo po vašem ukusu, tj. neukusu?

    Ovakvo vraćanje raznih naziva je teror i licemerje jer je krajnje selektivno, zlonamerno i nacionalističko.
  • Malo istorije

    24.12.2020 11:37
    Nalazim zastrašujućim koliko ste glupi i nesposobni, dva puta je već napisano i vi i dalje ne razumete. Stadion ni nije preimenovan iz "Vojvodina" u "Karađorđe" - nikada se nije ni zvao "Vojvodina". Preimenovan je iz "Gradski" u "Karađorđe" 2007., tačnije vraćen mu je naziv kakav su mu zaveštali osnivači koji su ga podigli a koji je upravo nasilno promenjen. Nemate ama baš nikakvo pravo da negirate volju i želju njegovih osnivača i određujete kako će se stadion zvati, izvolite podignite svoj stadion pa određujte kako će biti nazvan. To je uostalom upravo vaš "kriterijum" - imenujte nešto "drugo/novo".
    Ne čudi me zato taj vaš crno-beli pogled na svet, "ili sve ili ništa". Nije ga bilo kada su pojedini a ne svi nazivi menjani u one koji vama odgovaraju, samo kada vama lično nešto ne odgovara onda ste tu da izmislite "kriterijume" kakvi vama odgovaraju da naterate vodu na svoju vodenicu. Nakon ove pandemije javite se lingvistima iz Oksforda, koliko mi je poznato traže nekoga za svoj ilustrovani rečnik radi ilustracije reči "licemerje".
  • @Malo istorije

    24.12.2020 10:51
    Stadion se ne sme preimenovati iz Vojvodina u Karađorđe

    Takođe, mora se prekinuti sa krajnje selektivnim vraćanjem starih naziva.

    Ima u NS i Vojvodini gomila starih naziva koji nisu vraćeni.

    Ili svi ili nijedan.
  • Malo istorije

    24.12.2020 10:23
    @RVosa
    Naravno da nije Karađorđe kopao temelje. Devica Marija zato jeste kopala temelje za crkvu u centru i mešala beton ručnom mešalicom. Razumem međutim da je glupima neophodno ponavljati više puta: kako može doći "opet vreme kada će se zvati" imenom kojim se stadion nikada nije ni zvao, pa ni pod komunistima? Tužno je videti koliko "velikovojvođani" ne poznaju istoriju ni sopstvenog grada a kamoli pokrajine dok se busaju u vojvođijanske grudi, po pravilu što su manje obrazovani to su glasniji.
  • Malo istorije

    24.12.2020 09:34
    @RVosa
    Naravno da nije. Devica Marija je zato kopala temelje za crkvu u centru i mešala beton ručnom mešalicom. Razumem međutim da je glupima neophodno ponavljati više puta: kako može doći "opet vreme kada će se zvati" imenom kojim se stadion nikada nije ni zvao, pa ni pod komunistima?
  • vratiti ime

    24.12.2020 08:56
    Vratiti ime Vojvodina
  • NS

    23.12.2020 22:17
    A koji ce ocin uopste i da se pravi stadion?Pri tome ne mislim samo na ovaj vec i na sve druge.Fudbal bi ovde trebalo zabraniti.
  • Nemanja

    23.12.2020 20:48
    @Igor

    Sasvim razumljiva argumentacija. Ipak je vašim kolegama trogloditima iz regiona žešći problem da zapamte adresu.
  • Dođoš

    23.12.2020 20:27
    Dosta
    Stadion da promeni naziv u Krajina i da se tu iskljucivo igra balote, i obavezno na stadionu da služe hranu i piće,bevandu i janjetine!
  • RVosa

    23.12.2020 19:11
    @Malo istorije
    Kakardjordje je licno kopao temelje za stadiJon u Novom Sadu, i mesao beton rucnom mesalicom. Hahahahah....
    Komunisti su isto voleli da menjaju imena stadiJona, brisanje istorije takodje. Ne brini docice opet vreme kada ce se zvati: Stadion Vojvodina.
  • Igor

    23.12.2020 19:04
    Kakvo izmestanje , novi izgraditi na istom mestu ceo region zna gde je vosin stadion.
  • Ss

    23.12.2020 18:47
    Ruši
    Sve čime upravljaju likovi poput Snajpera, treba srušiti
  • Novosađanin

    23.12.2020 18:40
    Ovim Novosađanima sve smeta!
  • w/e

    23.12.2020 18:37
    Karadjordje
    Kakve veze uopste ima Karadjordje s Novim Sadom?
  • Malo istorije

    23.12.2020 17:47
    Naš stadion nikada u svojoj istoriji se nije ni zvao "Vojvodina" pa da se "opet" tako zove, zvali smo ga mi među sobom "stadion Vojvodine" zbog FK Vojvodina a ne jer mu je to naziv. Na osnivanju a od svojih graditelja koji su finansirali njegovu izgradnju je nazvan "Karađorđe", njima je stadion otet tokom 2. svetskog rata a njegovim završetkom nikada nije vraćen FK i tada je od komunista preimenovan u "Gradski". Pravo ime mu je vraćeno tek 2007. godine jer mu je to jedino ime zaveštano od njegovih osnivača, tako da vi politički i nacionalno ostrašćeni koji tražite neke "kriterijume" kako će nešto biti nazvano izvolite i vašim "kriterijumom" nečem "drugom/novom" nadenite ime "Vojvodina", niko vam to ne brani, umesto što ulažete taj svojski napor da zatrete sve što je srpsko u Vojvodini a što je stalno prisutan narativ nekolicine poremećenih koji godinama zasipaju ove strane mržnjom.
  • vladaNS

    23.12.2020 17:44
    ?
    Još jedna promašena investicija u režiji promašenih političara, ispaznih mozgova. A sve to iz džepova i na štetu poreskih obveznika. Pozdrav iz Vojvodine
  • Mastodont

    23.12.2020 17:38
    @Ynwa
    FK Vojvodina je drugorazredni klub u trećerazrednoj ligi. Stadion je tu podignut pre 100 godina kad je to bila livada, a sad okolo žive desetine hiljada ljudi i svi oni treba da trpe divljanje huligana, buku, saobraćajne blokade i ograničenja u prodavnicama i lokalima zbog par hiljada zgubidana koji bi tu da hvataju zjale. Trebalo bi da svi ugostitelji i maloprodajni u krugu od kilometra tuže državu zbog štete koju im pravi ograničenje prodaje pića samo zato što se 20 i kusur ljudi dodaje loptom, pa da vidiš kako bi se grad postavio naglavačke da izmesti to ruglo na neku livadu.
  • Budućnost

    23.12.2020 16:55
    Tako treba
    To će biti objekat sa pokretnim krovom i svim pratećim objektima, idealan za EXIT i i otvaranje sa Balaševićevim koncertom
  • Sava

    23.12.2020 16:15
    Koliko FKV proda sezonskih karata?
  • @Limanac4

    23.12.2020 16:06
    U pravu ste, jeste stadion Karađorđe sada, kada su lažne patriote na vlasti.

    A u budućnosti, biće opet stadion Vojvodina.
  • V

    23.12.2020 15:58
    Kad se vec ima para za novi stadion onda nek se izmesti na periferiju negde a ne ovaj da se uvecava i ovako je ta ulicica odvratna nema Sunca pola sata dnevno, stadion se nalazi u blizini 3 trzna centra gde je i ovako guzva, zamislite sad evropska utakmica, spens, promenada, merkator i na sve to i standardna guzva sa bulevara.....pa to ce biti ludnica, ko hoce autom na stadion morace da krene 3 sata pre utakmice da bi stigao, nasao parking i usao... onaj ko je ovo planirao nije bas iz struke....
  • Dell boy

    23.12.2020 15:57
    Debilana
    Još jedna u nizu debilnih odluka da se stadion gradi na istom mestu t. j. skoro u centru grada da li im nije dovoljna škola da kad je neki derbi pola centra grada blokirano to jest kad dodju beogradski huligani a pandura na hiljade bude haos u gradu. Van grada sa stadionom ima poljana koliko hoćeš.
  • Giga Moravac

    23.12.2020 15:38
    Pa zar nije već počela izgradnja još zimus kao i fruskoforski koridor?? Hahahaha

    Pitam se kao navijač Voše,slaninar,ko će dolaziti na taj stadion kad nam i ovaj prepun duhova? Snajper?Sns? Sps? Zvezdina filijala? Neka hvala.
  • Alex

    23.12.2020 15:34
    !!!!!!
    To je stadion Vojvodina a ne kara djordje.
  • Slaninar zapad

    23.12.2020 15:30
    Stadion ostaje na tom mestu! Galensovi lobisti za izmestanje- stop!
  • Ynwa

    23.12.2020 15:27
    Fk Vojvodina je ponos grada i cele Srbije. Stadion je ovde 100 godina i to mu je jedino mesto na kome treba da bude. Vise desetina hiljada ljudi prati i navija za Vojvodinu i smesno je da sacica stanovnika u Dimitrija Tucovica postavlja neke uslove i uslovljava desetine hiljada ljudi. Stadion je prioritet, vama ako se ne svidja, selite se na drugu lokaciju.
  • Kikj

    23.12.2020 15:10
    Umesto u stadion, prebacite novac u popravku bulevara i ulica u NS. Bubrezi otpadaju, kola se uništavaju.
  • Druze

    23.12.2020 14:45
    Za fudbal ili za sletove?
    A za koji fudbal ce nam stadion usred stambene zone? Ili su u planu ponovo stafete i sletovi?
  • Kerefeke

    23.12.2020 14:43
    Stadionu je mesto na periferiji.
    A sto se imena tice u lokalu se idalje spomonje kao stadion vojvodine. Ima koga i zove po novom imenu ali i oni su novi, pa neznaju.
  • Limanac4

    23.12.2020 14:41
    Karađorđe
    Za vreme drugog svetskog rata, okupatori su promenuli naziv stadiona, kao i nazive srpskih ulica.
    Posle drugog svetskog rata KP nije dozvolila da se vrati prvobitni naziv.
    Stadion Karađorđe je sada.
  • Branislav

    23.12.2020 14:39
    Stadion!
    Prvo vratite ime stadionu "VOJVODINA" i ovako ne idem do toga!
  • Marta

    23.12.2020 14:32
    Ma svasta!
    Prvo stanari se ni za sta nisu izborili. Drugo, sto se tice naziva stadiona, zar Vojvodina nije imala nekog znacajnog sportistu da stadion nosi ime? Razmislite malo. Ako treba da bude i vojskovodja, e pa i toga je bilo u Vojvodini. Pri tom je to najgluplje moguce resenje, dati sportskom objektu ime vojskovodje, kada je sport u svom duhu sve suprotno od onoga sto predstavlja rat i vojevanje. Trece, u trenutku kada drzava podise troskove svega, kada se deca lece sms porukama, kada NS nema mesta da smesti beskucnike ni na dnevnom nivou, neko ce da rusi i onda zida stadion. Kao da smo u tom fudbalu prvaci sveta, a ne na nivou africkih zemalja. Da, ulaganje u sportske terene, bazrne, sale za sportove u kojima smo pokazali da smo dobri. Taekvondoisti koji nam donose zlatme medalje, treniraju po oronulim salama skola ili nekim malim lokalcicima pretvorenim u sale. Ista prica je sa drugim sportovima. I sta znaci poslovni prostori vezani za sport? Pa sta ste od Spensa napravili, uhlebljenje za partijske poslusnike. 500 parking mesta, to je vec nivo sprdacine.
  • Nikola

    23.12.2020 14:19
    Glavni problem je što se novi stadion gradi u centru grada! Svaka malo veća utakmica znači i saobraćajni kolaps! Ovaj stadion je mogao ostati za atletiku i po potrebi za druge klubove iz NS, pre svega mislim na Proleter koji uz Vošu igra ovu PingPong Ligu. Sve je ovo pogrešno na mnogo nivoa!
    A pre svake diskusije oko toga gde i kako napraviti stadion, dolazi ono, da li nam danas stvarno treba novi stadion, bio on Vošin, gradski, za reprezentaciju, ili čiji god!?
  • Toma

    23.12.2020 14:09
    srusiti
    Stadion treba srusiti a na njegovom mestu napraviti lep park i nazvati ga vojvodjanski park.

    Ako se zeli neki stadion veceg kalibra, ode se na njivu pored autoputa i tamo se izgradi sa svom pratecom infrastukturom parkinzima itd.

    Bice uradjeno onako kako odgovara mafiji a ne narodu.
  • /

    23.12.2020 13:51
    /
    pa nisu se za nesto izborili.
    tipicna podmetacina manipulacijom.
    kao i sve po gradu
  • Ime

    23.12.2020 13:48
    Stadion treba izmestiti negde van grada.
    Parking od 500 mesta???? 17 000 posetioca i 500 parking mesta.
    Nema šta, odlično planiranje
  • KLF

    23.12.2020 13:43
    @vojvodjanin

    Bez obzira na prvobitno ime i osnivače, samo kompletan debil može da smisli da u 21. veku sportski stadion naziva po vojskovođi iz 19. veka koji ni loptu nije video. Ali to je logična posledica toga što takvi debili izjednčavaju sport sa ratom i što se još samo oni lože na fudbal u ovoj zemlji.
  • @"vojvodjanin"

    23.12.2020 13:42
    "Stadionu je vraćen prvobitni naziv Karadjordje..."

    A koji su to tačno kriterijumi pri vraćanju prvobitnih naziva?
    Pošto po NS i Vojvodini ima jako puno prvobitnijih naziva pa oni nisu vraćeni, nego je vraćen samo ovaj koji se doživljava kao "srpskiji" i "podobniji" od naziva Vojvodina.

    Krajnje nedosledno, licemerno i tipično bezobrazno.

    Čak i ako ime Vojvodina nije prvobitno, ono se usred Vojvodine ne sme promeniti, makar ni radi vraćanja prvobitnog naziva. Šta je u Vojvodini podobnije od Vojvodina?
    Nazovite Karadjordje nešto drugo/novo, a ne da zatirete ne samo Vojvodinu, nego i njeno ime.
  • Preferans

    23.12.2020 13:25
    Stadion
    Verujte mi da je bolje i stadion jer ako ga ne sagrade sagradice nam Galens zgradurine iod 50m visine
  • Dritan

    23.12.2020 13:11
    Dritan
    Gradnja novog stadiona je budalaština, a još veća budalaština je otimanje 118 dinara za Vododod i kanalizaciju.
  • Milan

    23.12.2020 12:50
    U Srbiji...
    zabraniti profesionalni fudbal na 5 godina.
  • Marko

    23.12.2020 12:46
    NS
    Volim Vojvodinu, ali jos vise pravo gradjana na licni mir. Nastavite svoju borbu za vazduh i svetlost. Kada vam to uzmu, gotovo. Vojvodini ne treba toliki stadion. Zapravo deluje mi da se sve radi zbog te kule na cosku, a da je stadion samo dobar izgovor.
  • vojvodjanin

    23.12.2020 12:29
    @ *

    Stadionu je i vraćeno prvobitno ime koje je nosio a to je " Karadjordje". Vi kad ste oslobodici sedme ličke, crnogorskih i hercegovačkih došli u ove krajeve i promenili ste mu ime u " vojvodina", u skladu sa političkom idejom da se gradi nova nacija, novi identitet ljudi na ovim prostorima. Srpska vojvodina, oduvek je ovde bila i ostaće.
  • Dusan Dzigurski

    23.12.2020 12:13
    Stadion Karadjordje
    Taj stadion je smesan, visok je pet metara a sada ce jos i da ga smanje. A na njemu igra treci najveci srpski klub. Ne znam koje je resenje, stadion smeta ljudima ali Vojvodini je potreban veliki stadion, da ga izmeste opet je problem. Ne vidim resenje.
  • Marko

    23.12.2020 12:04
    Novi Karađorđe
    Evidentno je da će novi stadion biti bolji i funkcionalniji za održavanje sportskih manifestacija ali se postavlja opravdano pitanje, šta je sa komforom stanovnika u okolini objekta. Stadion se translatorno pomera ka promenadi za nekih 17-18 m, što znači da če se postojeća atletska staza, reflektori i semafor ukloniti. Podsećam da je u zadnjih 15 godina u obnovu atletske staze (dva puta), obnovu južne tribine (potpuno nova tribina sa podtribinskim prostorom), izgradnju reflektora, kupovinu semafora, zamena travnate podloge (više puta) od strane grada uloženo više od 9 milona eura. Posledica lošeg planiranja, donošenja ishitrenih odluka, ne uvažavanje struke i sl. je da se bacilo 9 miliona eura a te pare su mogle biti uložene u SPENS ili mogao se izgraditi atletski stadion ili manja dvorana i slično. Umesto zaključka, političari donose odluke za koje prethodno nisu konsultovali građane i struku a cenu takvih, loših odluka plaćamo svi mi.
  • VladaN

    23.12.2020 11:52
    Naravno, ...
    ... promenito ovaj potpuno neadekvatni naziv u Vojvodina ili Gradski stadion.
  • Nemanja

    23.12.2020 11:49
    Stadiona i igara, bez kruha
  • Servia

    23.12.2020 11:47
    Nema nista bez novih stadiona, prosto osudjeni smo na propast ako se ne izgrade..
  • Av

    23.12.2020 11:44
    Gradi se stadion a vrtici ne, dok su nam putevi u NS-u dusu dali za razbijanje kamena u bubregu
  • Vlada

    23.12.2020 11:41
    Stadion lepo izbaciti na periferiju pa nek bude koliki god treba. Neshvatljivo mi je to poremećeno shvatanje da se polovini grada ograničava šta smeju da kupe u prodavnicama na dan utakmice zato što organi reda ne mogu da kontrolišu divljake.
  • Shin Sekai

    23.12.2020 11:38
    Jos jedan razlog zasto treba iseliti stadion. Nije njemu mesto tu.
  • Raspad

    23.12.2020 11:34
    Beogradizacija
    Smejurija
  • Lustrator

    23.12.2020 11:32
    ?
    A ko ce to da plati?
    Novi stadion je nepotreban!
    Srpski fudbal? Da li tako nešto postoji?
  • *

    23.12.2020 11:31
    To uopšte nije mesto za stadion.
    Treba ga izmestiti na periferiju.

    Takođe vratiti ime Vojvodina.
    Naziv "Vojvodina" se usred Vojvodine ne može i ne sme menjati u nešto "srpskije".
  • PETICIJA !

    23.12.2020 11:25
    I sta su nam izasli u susret? Morali bi gradjani da potpisu peticiju u Dimitrija Tucovica od 2a do 14. Em je stadion i sada vislji od zgrade a zamislite tek 28m. Vazduh, svetlo, sve nam zaklanjaju.
  • Bach

    23.12.2020 11:21
    Bojkot
    Nece me videti stadion u Srbiji, dok se klubovi ne privatizuju!
  • Ljiljana

    23.12.2020 11:20
    I od ulice Dimitrija Tucovića će nastati kanjon, sa pet ili šest spratova, nema razlike.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna